Wysyłka laptopa

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszyscy mają możliwość przewiezienia do naszego serwisu osobiście swojego laptopa Wiemy też, że w Państwa okolicach może nie być takiego serwisu, który jest w stanie zdiagnozować i naprawić sprzęt. Dla takich osób mamy przygotowaną ofertę, która polega na wysłaniu komputera do naszej firmy.  Po otrzymaniu laptopa od razu wpisujemy go do naszego systemu. To pozwala na śledzenie statusu naprawy online. Naprawę przeprowadzimy tak szybko jak to tylko będzie możliwe.

Przed wysłaniem sprzetu:

- pobierz, wydrukuj a następnie wypełnij formularz zgłoszenia (w szczególności Imię, Nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres email)
- zamieść informacje o zaobserwowanych objawach uszkodzenia
- jeśli urzadzenie uległo zalaniu, wyciągnij z niego baterię i zapakuj oddzielnie
- zapakuj laptopa w taki sposób, aby nie przemieszczał się w środku podczas transportu, najlepiej w oryginalne pudełko. Sugerujemy również owinąć urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej

Urządzenie wyślij na adres:

ARVIKA NOTEBOOK SERWIS
ul. Wybickiego 17/3
31-302 Kraków

Wkrótce po otrzymaniu twojego komputera dostaniesz email z informacją w jaki sposób możesz monitorować naprawę online.

Formularz do pobrania:

pdf-logo

Wysyłając sprzęt do nas mogą państwo skorzystać z tanich brokerów kurierskich, np:

www.sendit.pl
www.wysylajtaniej.pl

Copyright © 2009 arvika.pl
ul. Wybickiego 17, 31-302 Kraków

logo

e-mail: biuro@arvika.pl
tel: (12) 444 14 99, kom: 605 660 548